Rosetter


Mina fina rosettavlor. Så skönt när de inte trillar ner så fort jag sätter upp nya. 

Räknade rosetterna idag och jag och Dusty har tillsammans plockat 65 stycken rosetter. Av dessa är 20 stycken förstapriser. Två av de blågula är dock helt meningslösa eftersom vi knappast var särskilt bra, bara minst dåliga haha. Men hur som helst så är det skoj med en färgglad vägg. Drömmen är så klart fler rosetter från Nationals i år och från western SM. Vi ska göra vårt bästa. Den vänstra tavlan innehåller våra rosetter från WRU och rastävlingar och den högra är rosetter från andra klubbar. De nedersta två raderna är dock rosetter jag plockat med andra hästar. De kommer fasas ut så snart jag och Dusty plockat flera tillsammans hehe. Förstå att på typ 11 år och flertalet tävlingar så skrapade jag ihop drygt 25 rosetter med flera olika hästar. På tre år har jag och Dusty placerat oss 65 gånger! Världens bästa häst. Är så glad att jag hittade honom. 


Kommentarer :

#1: Rebecka

Jisses amalia! O.o Frågan är, har du fler än Jossan?! xD ni båda är insane :D //becka

Svar: Haha jag vet inte faktiskt :) hon har ju haft Jack myyyyycket längre än jag haft Dusty så det är nog hon som har flest :) haha det blir en del.
chrissiep

skriven
#2: Linda

Fasen va smart upphängning! ;)

Svar: Inspirerad av ditt nät. Fast jag tog hönsnät för o göra det ännu enklare :P
chrissiep

skriven
#3: Jossan

Hahah det är nog tveksamt, tror vi har typ lika många rosetter! Ni har ju presterat så sjukt mycket bättre än vad vi har gjort. Vi har ju diskat oss på en hel del tävlingar :P

Svar: Äsch då, ni har gjort allt jobb tillsammans ju! Ni är ni två riktiga rosettplockare :) så duktiga så!
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :