Det går undan

Nej jag har fan ingen aning om vad jag håller på med. Dagarna bara rullar på och eh ja. Har hunnit med en hel del sen sist jag skrev. Som vanligt haha. 
Vi löshoppade kvartarna och Dusty briljerade och kastade sig över 110 utan att blinka. Knäpphästen. 
Docy ville hellre stå i fikahörnet...

De har fått massage igen och Dusty hatade det även denna gång... Han var dock bättre i ryggen vilket jag är väldigt glad för. Matilda har varit ute och ridit Dusty när jag inte hann och då var han superlöjlig och rädd för allt som gick att vara rädd för. Elin red Dusty och det gick hur bra som helst. BB-cup kommer inte va ngt problem alls! 

Igår red jag Docy och Matilda red Dusty i hoppsadel och hoppade. Dusty va taggad och Docy tyckte jag va jobbig som ställde så mycket krav.

Docy kan konsten att se riktigt ledsen ut
"Stuuupid hooooman"

Kommentarer :

#1: Linda

Det där med massage tar ett par gånger innan dom tycker om. Precis som stretching, ingen häst gillar att du står och drar i dom till en början. :)

Svar: De andra fem hästarna tyckte de va nice :P men hon hade en annan som det tog 10 ggr för innan den hästen slappnade av helt :P
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :