Ett år senare

Haha senaste jag uppdaterade var alltså 30/3 2016, snart ett år sen. Helt galet! Kanske ska försöka skicka in lite updates här och där! 2016 var ett toppenår för mig och Dusty, synd att jag inte uppdaterade nått. Hade fullt upp med att byta jobb fram och tillbaka april-september så allting gick i ett. Nu är jag tillbaka där jag hör hemma. 


Min guldpålle går från klarhet till klarhet och det ska bli så sjukt roligt att kicka igång 2017års tävlingssäsong! Vi har massa roliga saker inplanerade och jag hoppas att han får hålla sig frisk och igång. 

Vi startar i alla fall säsongen med tredagars clinic för Manuela Witt. Ska bli sjukt kul och hon är ju så jäkla bra. Började rida för henne förra året och hann med tre clinics. Kommer gå på flera även detta år. 

Kommentera inlägget här :