K9

Testade grejerna jag vann i K9-tävlingen idag. Är riktigt nöjd över resultatet och kommer köpa silvershampoot så snart jag kan. 
Haha hann skriva mitt namn på flaskorna innan jag tog kortet. 

Dustys svans var riktigt äcklig då jag inte velat tvätta när det var kallt. Här får ni se lite före- och efterbilder för att jämföra. 






Alla gula toner försvann så klart inte men det här är vanligt schampo och balsam så jag är väldigt överraskad över hur bra resultatet blev! Tvättade hela svansen en gång och sen gnuggade jag kanske tre gånger på det riktigt gula och äckliga. Det är lika som jag brukar göra med andra schampon. Både schampo och balsam var riktigt drygt och det behövdes jättelite. Riktigt nice! Jag kan verkligen rekommendera K9 speciellt eftersom det är snällt mot huden och fylld med aleo vera  Gillas skarpt. 

Kommentarer :

#1: Elin Nes

Wow! Som du säger så är det här det vanliga schampot och det gav ett riktigt bra resultat. Jag ska definitivt testa silverschampot efter nästa löning. Toppen att det dessutom är skonsamt mot huden :)

Svar: Ja är verkligen toknöjd! Brukar få använda jättemycket av de andra märkena jag har men med k9 behövdes verkligen pyttelite. Balsam hade jag bara som typ knappt en enkrona. Blev så mjuk och fin. :)
chrissiep

skriven
#2: Charlie

Vilken skillnad!blir nog att köpa hem och testa det till min lilla gris med :)

skriven
#3: Charlie

Vilken skillnad!blir nog att köpa hem och testa det till min lilla gris med :)

Svar: Ja jag är riktigt nöjd. :D ta jättelite i handen! Upptäckte att de va bättre o ta lite o sen lite till för de e verkligen drygt. :)
chrissiep

skriven
#4: Anonym

Åhh... kan vara bra och ha i åtanke... vart hittar man de?

Svar: Det finns en lista på k9 hemsida. Sen tror jag att de e så att vissa privatpersoner är återförsäljare om jag fattat rätt.
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :