2013



Årets sista ridtur fick bli barbacka på min fina häst. Vi myste runt i 30 minuter och njöt av dagen. Den här fantastiska hästen som gör så mycket för mig. Han är så snäll och godmodig. Vårat 2013 har varit fantastiskt. Sådan utveckling vi gjort på senare halvåret är överväldigande. Att toppa tävlingssäsongen med tre klubbmästaretitlar är så sjukt så jag kan inte ens förklara hur förvånad jag fortfarande är. Jag kan tyckas tjatig men det är ta mig tusan en bedrift att lyckas knipa dessa titlar i vår klubb. Vi har så många duktiga ekipage och man är van vid att se samma namn i toppen jämt. Så det här är helt klart vår största bedrift hitintills. 

2013 har vi också lämnat D-nivåtävlingarna eftersom vi haft goda framgångar där så är det dags att utmana oss mera känner jag. Jag minns i våras när vi vann trail C att det var helt otroligt. Så efter stadiga placeringar på D-nivå är det dags att försöka klättra i svårighetsgrad. 

Vi kommer börja året med bil med krok och ett eget släp. Eller släpet kommer väl i februari men ändå. Det kommer göra massor för vår utveckling lastmässigt och även i ridning då vi kan åka på vad vi vill, när vi vill. Jag är så tacksam för mina enormt snälla föräldrar som gett mig deras bil. Släpet har jag köpt för ärvda pengar och är enormt tacksam över att kunna ha denna möjlighet. Att vara 25 år äga egen lägenhet, bil, släp och häst utan ett enda lån är få förunnat. Jag vet det. Jag är superbortskämd. Det ska inte stickas under stol. Jag är också så enormt, obeskrivligt tacksam för allt och alla i mitt liv. 


Här är mitt astro för 2014, vi får väl se hur väl det stämmer in haha. Nej, jag tror inte på sånna här grejer faktiskt. Eller tyvärr skulle jag nog säga. För det låter ju himla härligt med kärlek haha. Men 2014 ska bli så spännande. Både på jobbfronten och hästeriet och livet i allmänhet. 

Massa kärlek till er alla och gott nytt år!

Kommentarer :

#1: Elin Nes

Gott Nytt År! Jag tror att 2014 kommer innehålla en massa spännande saker för dig och Dusty :D

Svar: Gott nytt till dig också :) jag hoppas det!
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :