2012

Jag startade faktiskt den här bloggen den 3 januari 2012, så den har i stort sett dokumenterat hela mitt 2012. Det har varit ett rätt speciellt år. Mer än ett år som singel fysiskt men psykiskt så har jag inte riktigt kommit ikapp förrän nu i slutet av året. Ibland är det svårt att släppa taget men tillslut förstår man att det är ändå det bästa, just nu. Jag har hittat min drömhäst och utvecklats enormt med den pärlan. Livet har rullat på i behagligt tempo och det mesta har flutit på bra även om jag har alldeles för många olika jobb och alldeles för lite kontroll på arbetstiderna. Ändå, 2012 har varit helt okej faktiskt. Men 2013 har säkerligen mera och roligare saker att erbjuda, kan man hoppas i alla fall! 
 
En sak lovade jag mig och den håller jag - 2013 ska startas någon annan stans än i Norrtälje. Lite symboliskt, lite för att jag faktiskt har den möjligheten i år. Jag trivs bra i den här lilla staden men jag vill inte känna mig fast. Iväg, göra lite annat. Precis så vill jag ha det 2013, så varför inte starta med en gång. Hoppas ni också får en grym nyårsafton!

Kommentarer :

#1: Mollie Carlsson

Det gör du rätt i! Det är skönt att komma iväg och göra annat - på annat håll - utan all vardagsstress som man kan känna hemma.
Gott nytt år på dig Chris! År 2013 ses vi ute på tävlingsbanorna! :D

Svar: Verkligen! Ångrar mig inte ett dugg :D Gott nytt på dig med <3
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :