2016

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?

- innan 2015 hade jag faktiskt aldrig varit på en regelrätt date, det lyckades jag med! 

Har du några nyårslöften?

- Nope. För flera år sedan var mitt löfte att aldrig mer ge några nyårslöften. Har hållt det sen dess. 

Bästa köpet?

- oj... Hm iphone6

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- nope! 

Vilka länder besökte du?

- haha vart Finland igen men åter igen så märkte jag inte det. Kryssning ftw!

Vad var sämst?

- känns som 2015 i världen var ett kallt år tyvärr

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Ännu gladare och mer till freds

Favoritprogram på TV?

- inget

Bästa minnet från 2015?

-  brons på quarter SM och vinst i jackpot trailen på öppna SM!

 Vad ser du mest fram emot med år 2016? 

- tävla mer, träffa alla roliga hästvänner, vara ännu mer modig!

Vad önskar du att du gjort mindre? 

- slösat tid på skit 

Bästa boken du läste i år? 

- Britt-Marie var här 

Vad var din största framgång på jobbet 2015?

- jobbet går bra som alltid. Skönt att ha fler procent på pappret också. Men det behöver bli ännu bättre. 

Största framgång på det privata planet? 

- jag har blivit modig och bara kör på ännu mer. 

Största misstaget? 

- Inget är ett misstag så länge man lär sig av det

Vad spenderade du mest pengar på? 

- Dusty, åter igen!

Något du önskade dig och fick? 

- en väldigt fin tvålpump

Något du önskade dig och inte fick? 

- korta bommar 

Mest stolt över? 

- Jag är stolt över att jag närt min modiga sida ännu mer. Är också stolt över att orka vara den där jobbiga personen som alltid säger som det är. Harsh truth, man vinner på det i längden. 

Kommentera inlägget här :