Gains

Träningen rullar på och sen i januari har jag varit på Nordic 73 gånger. Jag och Elin var ambitiösa och tränade även i hotellets gym när vi var nere i Göteborg. Därför håller det i sig med att jag tränat sex gånger i veckan. Det känns riktigt bra. Även om jag kommer behöva ändra på det i en snar framtid då jag ska byta jobb. Har fått en förstemannatjänst i Uppsala. Vilket kommer ge mig 2 timmar lång pendling varje dag och jag kommer jobba 100%. Det ska dock bli sjukt roligt och spännande att få utvecklas och lära sig nya saker! Ställer till lite med tävlingarna dock. Jag vet inte om jag börjar mitten av april eller slutet av april. Precis där när tävlingarna är. Vet inte hur nya schemat ser ut så kan ju inte boka in något. 
Hammercurlar idag 8 kg 4x6, i början orkade jag inte ens 3x3 med 4 kg.

Åter till träningen. Under mars månad kunde man få en pt-timme om man gick på 6 olika pass plus 2 valfria. Det skrapade jag ihop efter två veckor och tänkte nu byta dem mot en pt-timme och på så vis få hjälp med något bra träningsschema för typ 3 dagar i veckan. För lets face it jag kommer inte kunna träna lika mycket som nu. Inte om jag ska hinna med hästen också. 
Squats: började med bara stången (20 kg) 5x6, igår tog jag (efter uppvärmning med olika vikter) och lassade på 40 kg (totalt 60kg) och gjorde 4x4!

Kommentera inlägget här :