Packa!

Imorgon bär det av till årets första större show - NSBA celebration på grevagården! Det ska bli så himla roligt och spännande, har aldrig varit på den tävlingen förut. Har bara hört bra saker om denna tävling så ser mycket fram mot den. Om en ändå bara kunde teleportera sig dit. Blir en lång bilresa och denna gång åker vi ensamma jag och Dusty. Väl på plats har vi våra vänner men på vägen blir vi själva tyvärr. Det blir nog bra, åkte ju själva i höstas också. Men jag vill helst vara framme nyss haha. Vi åker dock först till Axvalla och pryss så jag kan, äntligen, måtta upp ett par riktiga chaps! 


Vi kommer köra showmanship, horsemanship och trail. Gillar proppen för vi var tre trailklasser på söndag morgon och sen kan vi åka hem, så skönt! Alla grenar blir både i aqha och nsba. Massa människor i typ alla klasser och superduktiga ryttare. Vi ska göra vårt bästa och se hur långt det räcker men startfältet är riktigt tufft. Så himla roligt med så många duktiga ekipage, det är så en utvecklas! 

Idag har jag packat och packat. Hur mycket grejer behövs egentligen?! Haha kanske tur att jag är själv i bilen! Pust! Jaja skönt att vi inte behöver åka förrän 10. Dags att sova! Är så pepp!!!


Kommentarer :

#1: Rebecka

Så kul att läsa om dina äventyr och utvärderingar :D

Svar: Tack, va roligt :)
Chrissie P

skriven

Kommentera inlägget här :