Fyra år


1 mars 2012 hämtade jag hem Dusty med mamma och pappa. Tänk vad fort tiden går! Jag skulle köpa mig en snäll och lugn valack. Inte hade jag ens tänkt tanken på att vi skulle starta på SM-nivå. Rastävlingar hade jag aldrig ens uppfattat att det fanns. Saker kan verkligen ändras och utvecklas. Är så glad för denna fina häst. Han har en oerhört stor personlighet och jag kommer aldrig ha en häst som Dusty igen. Han är den bästa för mig och vi matchar varandra utmärkt. Min bästa. Låt oss hoppas det blir många fler år tillsammans. 

Kommentarer :

#1: blueslastmagic.blogg.se

Du suger på att blogga :*

Svar: Haha jag veeeet 😂😭
chrissiep

skriven
#2: Elin Nes

Hahaha, jag håller med Mickis 😘

Svar: Jag veeet. Det dog liksom 😜
chrissiep

skriven
#3: Linda

Jag har också haft Josie i snart fyra år, galet va tiden går fort!

Svar: Det är väl så - det får fort när man har roligt 😊
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :