Nordic

Förutom jobbet och stallet så har jag verkligen kommit igång med träningen utöver. Jag gick till Nordic första gången 4/1 och så här ser min statistik ut till dagens datum
Triggz är alltså inloggningar. Man får lite saker på vägen beroende på hur många triggz man skrapar ihop. Rätt skoj. Man kan se sina vänner som också tränar där också. Jag är pepp! Vissa dagar inte så pepp men har tagit mig dit ändå. Förutom gymmet så har jag fastnat för body balance. Älskar det passet och jag börjar bli mycket mindre osmidig haha. Det går åt rätt håll. 

Planen är att hålla igång ordentligt med träningen nu. Sätta det som en ordentlig rutin i vardagen och sen efter det ta tag i bättre kostvanor. Jag brukar ändra allt på en gång och då ge upp. Den här gången vill jag ändra min livsstil för alltid. Bäst att kämpa på! 

Kommentarer :

#1: Linda

Det är bara att kötta! :D Jag har kommit igång nu och varit på gymmet fyra dagar denna veckan. :)

Svar: Härligt! :)
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :