Så där ja!

Jag tror inte jag riktigt insett hur extremt mycket det har varit kring tävlingen innan. Inte bara att vara där och tävla, för bara det blir man i regel trött av. Jag har varit med och ordnat allt inför själva tävlingen också och det är många många små detaljer som ska falla på plats innan en tävling. In i det sista klippte jag lappar, skrev listor och packade alla sponsorpriser. Saker jag gjort på min fritid och det har tagit tid och kraft. Har inte märkt det innan men det tog ut sin rätt i efterskott. Jag är en väldigt stresstålig människa så har inte märkt av det här innan alls. Ska inte heller klaga för det enda som hände var att jag sov nästan hela måndagen och hade en riktigt låg dag på jobbet igår. I slutet av tisdagen så kände jag mig back on track igen! 

I måndags så åkte jag till Dusty också, annars sov jag bara haha. Vi lekte på banan och hade det mysigt. Försöker lära honom ett nytt trick. 
Helluur!

Igår hade jag en riktigt dålig dag. Var på jobbet och skulle fixa glassmaskinen. Kände bara att minsta grej som går mot mig just nu så vill jag bara sätta mig ner och gråta. Känner aldrig så annars. Tog mig genom dagen, på ett dåligt humör då den jävla maskinen vägrade göra som jag ville. Smsade Matilda och frågade om hon ville rida för med ett sånt här humör skulle det antigen bli ett pass där jag bara sitter på o gör ingenting eller så hamnar vi i bråk. Kändes onödigt så bättre att Matilda fick rida. Så kunde jag sen hoppa upp och bara testa det nya stånget. Han gick riktigt bra på det med fasta skänklar och låg port så köpte det av Mysan. Lagom tills jag satt på Dusty så kändes det som vanligt igen.

Nu ska jag strax åka till stallet och jag är mig själv igen. Skönt! Tur det gick över snabbt orka gå runt och känna sig så där. Det är nog dock viktigt att låta sig känna sig nere. Men inte för länge, dags att rycka upp sig nu. 

Kommentarer :

#1: Elin Nes

Du har kämpat på så otroligt bra, utan dig hade inte AWG blivit så bra som det blev. Sponsorpriserna var riktigt bra ordnat och allt fix innan har varit så bra gjort.

Jag förstår att du är slut, skönt dock att det verkar vara bättre nu och perfekt att kunna kalla in förstärkning när man inte är på topp :)

Svar: Tack! Känner mig nöjd över min insats i år faktiskt. Men ska bli skönt att slippa haha.
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :