Fix


Matilda är hemma igen! Hon fick värma upp Dusty och sen checkade jag bara av lite tempoväxlingar och bommar osv. Han var riktigt fin även idag så det känns bra. Hade spoon stånget idag, kommer ta det och mitt vanliga tvådelade imorrn. Sen så badade vi en sur dusty och putsade alla grejer. 

Jag är redan helt slut i huvudet. Alldeles för mycket i skallen när allt ska ordnas kring tävlingen. Känns som att jag glömt hälften. Imorrn vill jag bara fokusera på mitt tävlande men det lär väl gå si så där antar jag tyvärr. Jaja det är bara att bita ihop. Lite för mycket att tänka på bara, blir helt snurrig. Har inte riktigt fattat att det är tävling imorrn liksom. Tänkte att "skönt att jag packat allt" när det enda jag har packat är sadel och träns... Snacka om dum i huvudet. Får se hur mycket jag glömt imorrn. 

Kommentarer :

#1: Elin Nes

Mysigt med kli! Jag är verkligen skitdålig på att klia men lär ju få öva from årsskiftet 😝

Kändes det som att du kunde fokusera på ditt tävlande?

Svar: Klia är ett måste 😉
Jadå, sen när jag väl satt på hästen så brydde jag mig inte längre 😊
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :