Slö söndag

Igår kväll så hade jag sangriakväll hemma hos mig med ett gäng sköna bönor! Roligt att bara ha tjejkväll och snacka skit tillsammans. Är oerhört glad över alla mina fina vänner och det bästa är att alla gillar varandra även om de liksom sammanförs eftersom de är vänner till mig. Jag har god smak helt enkelt haha. Naturligt vis, alla mina vänner är ju liksom top notch! 

Sex liter sangria ger dock sin effekt dagen efter hehe. Inte så farligt, blir ju typ aldrig bakis som tur är, men trött blir jag. Även om man fick sig en timme extra idag, den satt fint. Jag och Elin slöade framför tvn och sen käkade vi lite fett och kolhydrater. Efter det åkte jag till stallet. Vädret var så fint så det fick bli en liten ridtur även om jag var trött. Tog med mig Docy som handhäst och red först ut i sommarhagen och red runt där och sen en sväng på banan. Killarna var duktiga och snälla. Tror de tyckte det var väldigt roligt! Dusty sprang på som sjutton haha. Docy galopperade när Dusty travade när vi var i hagen. Det blev dock lite väl roligt när vi skulle galoppera haha. De höll sig i skinnet men jag kände att Dusty gärna hade dragit iväg. Eftersom det var första gången jag hade en handhäst så tog vi det lugnt. Vore trist att tappa Docy liksom. Så red sen hem och skulle galoppera på utebanan. Då galopperade Dusty men Docy bara travade. Slöpotta haha. Jaja, Docy flåsade i alla fall så det var ju bra. Dusty frustade och verkade väldigt nöjd. Enbart en gång Docy kom för nära och typ la huvudet på Dustys rumpa då skuttade Dusty till lite för att säga ifrån. Annars gick det toppen. 


Kommentarer :

#1: Elin Nes

Tack för en så otroligt trevlig kväll och dag efter.Jag är så glad över att lärt känna dig och dina vänner 💖 Nästa gång tar jag med mig kläder som går att ha i stallet, så slipper du ha med handhäst 😃

Svar: Tack för att du kom! Så roligt att ha er alla samlade 💜💜 ja, de får du göra!
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :