Full fart!

Jag har inte legat på latsidan även om uppdateringen stått still. I fredags försökte jag sova bort förkylningen som började kännas av. Märker hur mycket det ändå krävs av en när man rider. För det var tungt och jag var helt slut. Körde därför ett väldigt kort pass men han gick riktigt fint. Sen jobbade jag 19-00. Somnade inte förrän efter 04 någon gång och väcktes av att min kollega ringde mig 07:02... Jag börjar 07. Var där på sex minuter med andan i halsen och knappt vaken. Lördagen var ändå planerad vila för dusty så jag städade bilen istället. Sen sova i tid och faktiskt vakna utvilad på söndagen. Red sen efter jobbet och han var väldigt pigg. Gick ändå helt okej. 


Idag ska allt packas. Jag har inte ens packat minsta lilla grej. Dags att börja kanske. Ska jobba 11-16. Så köper spånpellets nu innan jobbet och sen åker jag till stallet och rider och packar allt. Mycket grejer blir det. Ska bli så roligt! Delar stall med flera roliga människor. Åh, vill bara vara framme nu! 

Kommentera inlägget här :