Ledighet går fort

Varför går de lediga dagarna så mycket snabbare än jobbdagarna? Märkligt fenomen. Nu ska jag ju dock jobba natt och nätterna går snabbare än dagpassen. Trots att nätterna är längre. Ännu märkligare. Men ja, de här nätterna lär gå fort för jag kommer ha häcken full! Först imorrn så är det onsdagsklubben på garaget och det har varit asmycket folk hitintills. Så då blir det väl ös i korvkön. Sen torsdag kanske jag kan andas ut lite. På lördag är det american car show vilket innebär att det lär bli en del på fredagen och sen skitmycket på lördagen. Phu. Jaja, vi får se. Har jag tur bjuder vädret på skit så då lugnar det ner sig lite i alla fall hehe. Det får gärna regna när jag jobbar. Bara solen skiner när jag slutar jobbet på morgonen så jag kan åka och rida i solsken. Egoist, ja visst!


Till denna vecka så har jag lagat två recept från min nya kokbok "Smart Skräpmat". En köttfärssås och en paella. Båda blev riktigt goda. Är supernöjd! 

Kommentarer :

#1: Elin Nes

Åh, den kanske är värd att köpa? Duktig du är som fixar matlådor.

Haha, kaos i korvkön låter lite kul men jag gissar på att det är ganska stressigt.

Svar: Finns mycket gott där i. Inte revolutionerande kanske men de e ju bra med exakta gram o sen står points/portion skrivet, enkelt! :)

Haha nä det är inte så kul när man är ensam o har en kö på 20 pers som bara fylls på :P
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :