Lite vila


Tävlingshäst dagen efter. 

Här är vi på väg tillbaka till hagen efter att jag tagit bort alla snoddar ur manen. Ungefär en minut senare låg jag i det gröna gräset haha. Lilly ryckte till i hagen när hon fick syn på Dusty och då hoppade Dusty till. Jag som satt barbacka i hala träningsbyxor hade ingen chans och när jag började glida så sköt jag ifrån haha. Så det var en väldigt odramatisk "avramling". Dusty njuter av livet just nu och bara är. Han och Lilly har fått en ny hage med massa gott i och där går de runt och bara är hästar. Välförtjänt vila för Dusty även om jag är oerhört ridsugen haha. 

Kommentarer :

#1: Elin Nes

Skönt med lite vila nu efter en intensiv helg 😃

Svar: Ja men den avslutas imorrn. Kan inte hålla mig längre. Plus att vi har många tävlingar kvar. Inte läge för vila just nu insåg jag 😝
chrissiep

skriven
#2: Elin Nes

Hahaha, glömde ju kommentera att du åkt av! TUR att det var efter SM och tur att det var odramatiskt 😜

Svar: Väldigt odramatiskt. Hade nog kunnat hänga kvar men jag tänkte verkligen "nä jag orkar inte klamra mig fast jag skiter i det" carros mamma hade tydligen sett mig haha :P
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :