Vi gillar lila!


Lila fleecefodrat täcke från Gekås. 

Usch vilket väder det var igår. Avskyvärt. Nej, jag gillar fortfarande inte vintern - snö-snöslask, blä! Men men. I stallet igår så träffade jag på den lilla musen igen. Måste komma ihåg att ta med mig en burk att ha slobbermashen i innan musen ger mig en hjärtinfarkt! Tog in en motvillig Dusty. Trodde han skulle uppskatta att få komma in eftersom vädret var så kasst men nej då. Igår smet han iväg och ville inte bli fångad. Knäppis. Men när jag kelade med de andra hästarna så var han snabbt fram för att få synas haha. Bytte täcke till ett fleecefodrat. Lila, bästa färgen haha. Tyckte dock det kändes lite kort. Alltså det borde gått ner längre på benen kändes det som. Får se idag hur han ser ut. Så lite pyssel och varm mash i magen. Sen var dusty nöjd och fick gå ut i hagen igen. Det var vilodag igår eftersom vi ska rida lektion idag och vi ska jobba med bytena. Då behöver man vara utvilad! 

Kommentarer :

#1: Elin

Lila är bästa färgen ju;)

Svar: Ja helt klart!
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :