Hej då 2015

2015 har ju redan varit över ett tag i skrivande stund. I världen känns det som det var ett kallt år. För stort för mig att skriva om här i min blogg. I min hästvärld har det varit varmt och glatt. Så många fina människor jag och Dusty har lärt känna. Det är helt otroligt. 2015 är året då vi:
- tog brons i amature novice ranch riding
- fick vårt första aqha-poäng 
- hamnade topp tio i Sverige i rookie of the year 
- vann en riktig trailklass på en stor tävling! 
- placerade oss i topp tre på SAMTLIGA starter i pleasure
- tog tre km-titlar
- hade med MINST en blågul rosett från varje wras-tävling

Ett härligt år för oss och Dusty bor nu mer i drömstallet där jag tänker att vi stannar så länge som det bara går. Inför 2016 är det dags nu att verkligen sätta igång honom ordentligt och inte bara rida ut utan större eftertanke. Nu är snösulorna på så nu kör vi! 2016, here we come! 

Kommentera inlägget här :