Spontant

Lite hipp som happ så har jag nu anmält mig och dusty till wrx tävling den 16/5. Jag är ledig då och satt faktiskt och kollade om det inte fanns någon tävling i närheten. Planen var inte att tävla då men i förrgår så kollade jag ändå men det var så lågt till närmast tävling som fortfarande hade anmälningen öppen. Men av en slump så postade wrx att de slopade sin efteranmälningsavgift och då kunde vi ju vara med där! De hade väldigt få anmälningar och flera klasser med bara två i. I alla fall två klasser kunde vi "rädda" så att det blir godkända klasser, man måste vara minst tre ekipage. Så vi åker till Vattlång på fredagen och sover där och tävlar sen på lördagen. Det blir western riding (det var ett lätt mönster så jag tog den även fast det inte är vår gren alls), pleasure, horsemanship och trail. Alla på c-nivå så klart. Faktiskt alla c-klasser de erbjöd. Kan bli kul att åka till ett helt nytt ställe och bra att få en tävling till innan nationals. Har aldrig åkt så långt själv dock, dags att öva på det också haha. 

Kommentarer :

#1: blueslastmagic.blogg.se

Kuul! :D det är snart blodigt allvar alltså ;)

Svar: Kan knappt fatta att de snart e nationals igen! :D
chrissiep

skriven
#2: Elin Nes

Så kul! Hade väldigt gärna följt med men inväntar bilduppdatering på fejjan istället :D

Svar: Ska göra mitt bästa! ;)
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :