Snurrigt!

Det här blev ju lite märkliga dagar! Jobbade 19-07 natten mellan torsdag och fredag. På morgonen åkte jag och fixade hos dusty och hann klappa lite på honom. Hans vilodag ändå så det passade bra. Sen sov jag mellan 8-12 och vaknade sen groggy och med huvudvärk. Tog med stora plånboken, som nu är rätt tunn, och drog mot Täby med Cissi. Hann svänga förbi Strömbergs gård där jag blev fattig men dusty fick fina grejer. Hans kläder är fan dyrare än mina...! 

Shoppade dock en del till mig också. Helt kär i Mac smink och där blev jag ännu fattigare hehe. Någonstans här blev huvudvärken ännu värre. Kom hem vid 18-19-tiden och däckade i soffan. Planen var att bara göra ingenting. Typ ta ett fotbad och chilla. Tji fick jag för vid 20:30 ringde jobbet och nattaren var sjuk och det behövdes hjälp. Jahopp. Hopp i säng då och sova 21-23. Sova var väl att ta i men vila i alla fall. Sen jobba 00-05:45. Nu har jag försökt sova sen 06 men det går inte. Kan lika gärna vara vaken och sen sova mitt på dagen känns det som just nu faktiskt. Ska ju ändå jobba natt mån-ons så kan ju lika gärna vrida om dygnet lite. Men vad ska jag göra nu då? Man kan ju fan inte dammsuga klockan 08 en lördag haha. Jaja...

Kommentera inlägget här :