Onsdag

Idag blev en lång dag. Eller jag försöker. Ska jobba 19-07 imorgon torsdag så försöker vrida om dygnet lite grann i alla fall. På måndag börjar jag jobba natt på riktigt så ska ha en genomgång imorgon med en kollega så jag får in alla rutiner. Har spenderat kvällen med att fixa inför tävlingen i april, skönt att bli klar med det man kan. Så har skrivit funktionärslappar och även korta arbetsbeskrivningar till de olika områdena. Tänkte att det kunde vara trevligt. Liksom få en infolapp, se vilka fler som ska jobba med en och vad det är som förväntas av en. Får se, hoppas det blir bra. 

Jag och dusty tog en promenad tillsammans på två km idag. Benet var nästan helt återställt så det känns skönt. Imorgon ska jag rida innan jobbet. Hans nya täcke har kommit men det fick vänta eftersom det började snöa! Dusty var glad och verkade gilla att promenera tillsammans. Myspålle. Sen åkte jag till Elin och Alice och hälsade på. Har lärt Alice att äta äpple. Haha måste ju muta henne annars kommer hon bara avsky mig eftersom det alltid blir jobbigt när jag kommer dit. Drillade Elin lite och det går verkligen framåt. Prinsessan Alice har börjat arbeta ordentligt och får kämpa lite haha. De är så duktiga! 

Nä, nu måste jag nog sova ändå. Är ju bara en natt och sen ska jag vrida tillbaka så då gör det inget om jag är trött. 

Kommentarer :

#1: Elin Nes

Stort tack för att du hjälper mig :) Det är så matnyttigt och roligt med alla tips!

Hoppas det går bra att jobba imorgon :)

Svar: Åh det är så lite så, det är bara roligt o se hur ni utvecklas hela tiden :)
Tack!
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :