Lördag o sällskap

Ja min lördag startade ju 00.00 eftersom jag var på jobbet. Sen var jag vaken heeeela dagen lång. Gick och la mig strax innan 01 på söndagsnatten. Kan säga att jag somnade jäkligt snabbt haha. Men först så träffade jag elin på lördag förmiddag. Vi tog oss varsin gul pålle och gick till ridhuset. Kom tyvärr en annan och red hej vilt men men. Jag red Jack med tränsbett men det kändes inte som att han trivdes riktigt med det bettet. Men jag vet inte, jag känner honom inte så bra. Elin kämpade på med dusty och fick använda benen haha. Jag kikade inte så mycket utan de klarade sig bra själva. Såg väldigt trevligt ut det jag såg. Dusty försökte lata sig lite men Elin va konsekvent och jobbade på. Hon satt också himla fint! 
Haha Elin har så himla mycket längre ben än vad jag har ser jag på den här bilden! Jag är så kort! 
Hääääj!

Sen träffade vi mina föräldrar och Elin gav dem lite tips i hur man klickertränar. Himla inspirerande, jag tror jag ska ta och klicka in dusty faktiskt. Det känns som det borde gå rätt bra då han gillar godis. Efter det käkade vi lunch och kollade klipp från stora aqha tävlingar. Både spännande, inspirerande och avskräckande haha. Är så glad att jag har Elin, finare vän får man leta efter!

Kommentarer :

#1: Elin Nes

Jag var så trött men så nöjd efter lördagen :) Stort tack för god mat och nyttig träning. Är så glad över att ha dig som vän <3

Svar: Dusty ger muskler! ;) tack själv fina du <3
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :