Stilla

Här står det tomt och stilla. Som tur är gör inte livet det, rullar på med massa jobb just nu därför så låg uppdatering. Men har roat mig med massa grejer. Får återkomma med den uppdateringen. Så länge en härlig bild från Dustys och min uteritt igår kväll vid 20. 

Fantastiskt fin kväll, älskar verkligen sommaren. Den enda vettiga årstiden! Vi tog rundan ut mot Mellingeholm som jag ridit åt andra hållet förut när jag stod i frötuna. Lyckades faktiskt hitta trots att det var så länge sen jag red där. Dusty skötte sig jättebra och var så där lite nyfiketrädd hela turen haha. Men gjorde inga större grejer ändå. Snel hest. Jobbigt att jogga upp för en lång backe i lång låg form hälsar han! Så det får vi göra ännu mer. Det gäller att gasa nu inför nationals! Hoppas proppen släpps snart. 

Kommentera inlägget här :