Quarter SM!

Äntligen anmäld och klar till SM i slutet av juli! Åh, är så taggad. Bara 40 dagar kvar ju!!! Dyrt som tusan, över fem lax innan vi ens rullat härifrån. Sen blir det hö, mat, bensinpengar osv. Men det är det värt, tur man sparat sen förra året.

Proppen var rätt lik den från förra året fast tyvärr inga koklasser i år. Synd, alltid kul att kolla på. Vi kommer köra samma grenar som förra året: trail, horsemanship och ranch riding. 
Trail - all breed, amature, senior och green
Horsemanship - novice amature och amature
Ranch riding - open och amature 

De har en paid warm up trail på torsdagen. Anmälde mig dock inte för de visste inte pris ännu och sen vet jag inte om jag är framme tills då. Kanske efteranmäler mig om det går. Ska bli så skoj! Elin följer med som groom vilket jag är så tacksam för. Tänk vad kul!

Kommentarer :

#1: Elin

Ska bli SÅ KUL! Kommer bli bästa starten på semestern 😄😄

skriven
#2: Elin

Ska bli SÅ KUL! Kommer bli bästa starten på semestern 😄😄

Svar: Jag är sååå glad att du följer med!
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :