Härlig onsdag


Började dagen med stallet och lektion för Carro. Vi övade på att han ska lära sig att lyfta benen högre när jag lägger "lyfter" hans mage. Allt för att få honom att prestera bättre i trailen. Det var himla klurigt men poletten började trilla ner på oss båda efter ett tag. Dusty är en guldhäst som verkligen vill göra rätt och han kämpar verkligen. Världens bästa. Så vi jobbade med bommar i alla gångarter. Gick himla bra faktiskt är riktigt nöjd och nu har vi något att träna på. 

Lily är brunstig så just nu är Dusty den snyggaste i världen tycker hon haha. 

Sen åkte jag hem och fixade hemmet, städade, bytte lakan, lagade matlådor och sånt. Så härligt, älskar ett välordnat hem! Efter det så åkte jag till Täby för lite shopping. Egentligen var det för att jag behövde en ny ögonbrynspenna från MAC men det blev lite annat också så klart. Efter det så tvättade jag bilen och handlade. En bra dag med mycket avklarat. Så skönt att vara ledig. 

Kommentarer :

#1: Robex Lundgren

fin bild

Svar: Tack
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :