Träning!

Idag åkte jag och Dusty till Jossan och Jack och tränade tillsammans med dem. La ute lite olika delar från några trailklasser. Det blir så mycket enklare när man ser saker i verkligheten istället för enbart på papper. Dusty var riktigt fin idag att rida och jobbade på bra. Högergaloppen måste bli bättre men överlag så var han fin. Innan vi åkte var han dock ett darrande asplöv. Alltså från att jag tog in honom i hagen tills han efter tio minuters diskussion var inne i släpet så darrade han hur mycket som helst. Knashäst. Visste väl att det var något på gång. Men när vi kom fram var han lugn som en filbunke. Ibland blir jag inte riktigt klok på honom haha. 

Jossan testade att göra byten med Dusty och de var jätteduktiga och fick till några fina. Nu har jag också lite bra idéer på hur jag ska träna på bytena själv. Måste ta tag i detta. Men först quarter SM! 

Lastningen hem gick på ett kick. Han ville inte skickas in med gick med mig in och stannade kvar på första försöket. Skönt!

Kommentarer :

#1: Elin Nes

Skönt att lastningen gick så bra och asbra att kunna träna tillsammans. Snart kommer ni sätta bytena klockrent 😁

Svar: Förvånad! Idag kunde jag till o med skicka in honom. Han börjar väl inse sin lott i livet :P
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :