Frukost

Bästa med att jobba natt är att man slipper äta frukost. Jag tycker frukost är såååå tråkigt. Om det inte är på hotell där det är mer lyxigt. Men vardagsfrukost är ju hur tråkigt som helst. När jag jobbar natt äter jag istället "riktigt" mat till frukost. Eller alltså nu klockan 9 när jag kommer hem så äter jag middag på frukosttid haha. Sen när jag vaknar vid 17 äter jag middag igen haha. Annars orkar jag inte jobba hela natten om jag bara äter fil = frukost. Eftersom lunchen försvinner när man jobbar natt så blir det typ två middagar. Kan ju inte gärna ställa klockan på 12 och gå upp för att äta lunch. Och under natten blir det inget ätande. 
Hade redan ätit hälften när jag kom på att jag ville ha en bild haha. Asgod paella från "Smart skräpmat". Älskar paella, alldeles för länge sen jag gjorde det! Mums! 

Kommentera inlägget här :