Blött

Idag skulle jag och Anne ut på ridtur med våra kvartar. Vädret var lite lurigt så vi sköt upp det en timme. Sen var det fint väder tills vi skulle hemåt, då öppnade sig himlen igen och jäklar vad det regnade! Blev bara mer och mer och vi var rejält blöta innan vi kom hem. Dusty var lagom imponerad, han är inte så förtjust i dåligt väder. Inte jag heller. Men det var en väldigt fin väg jag fick lära mig idag och kommer definitivt rida där igen! Mobilen låg i fickan och där låg även skräp som blev blött och åkte in i hörlursingången. Fick dock nyss loss allt skräp så nu funkar mobilen som den ska igen! Phu! 

Annars har jag idag mest spenderat massa pengar haha. Köpte ett par nya jeans att ha under showchapsen, måste testa att rida i allt bara. Handlade mat till kylskåpet och spånpellets att ha med till tävlingen. Var även ner till bolaget och köpte rödvin så jag kan göra massa sangria på lördag. Kände att det var bäst att göra allt idag eftersom det är löning imorrn. Lär bli vidrigt mycket folk på stan imorrn. Bokade även biljetter till Bryssel så i augusti åker jag dit och hälsar på Matilda och Robin. Ska bli superskoj! 
Dagens food prep!

Kommentera inlägget här :