Lista över 2014

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

- åkte på större tävlingar med min lille häst. Jo! Hade första riktiga semestern också!

Har du några nyårslöften?

- Nope. För flera år sedan var mitt löfte att aldrig mer ge några nyårslöften. Har hållt det sen dess. 

Bästa köpet?

- mitt släp!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- japp. Sjukt, gammal jag är...

Vilka länder besökte du?

- inga! Eller jo, vi var väl i Finland en stund men det märkte jag ju aldrig haha

Vad var sämst?

- när Dusty snubblade och mosade mitt knä i juli. Fortfarande inte bra!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Gladare skulle jag nog säga. Eller lika glad kanske snarare.  

Favoritprogram på TV?

- äh, tittar ju bara på serier från nätet.  

Bästa minnet från 2014?

-  Nationals! Att faktiskt lycka plocka rosetter på en så stor tävling. 

 Vad ser du mest fram emot med år 2015? 

- tävlingarna, jobbet

Vad önskar du att du gjort mindre? 

- Önskar att jag hade jobbat färre helgen men det är inget alternativ då jag inte är en slöhög ;) 

Bästa boken du läste i år? 

- min mormor hälsar och säger förlåt 

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?

- jag har fått så sjukt mycket bra feedback och min chef uppskattar mig verkligen och tycker att jag är en tillgång. Känns sjukt bra!

Största framgång på det privata planet? 

- jag känner mig äntligen helt 100% som mig själv igen. Det har tagit ett långt jävla tag för att vara helt ärlig. Har inte ens förstått själv att jag inte varit tillbaka 100%. Men nu senaste dagarna har jag verkligen insett det. Alltså vi pratar år. Det kanske blir så, stora saker som kastar runt en. Nu är jag dock mig igen. Utan minsta hjärnspöke. 

Största misstaget? 

- Sagt något onödigt på fyllan. 

Vad spenderade du mest pengar på? 

- Dusty så klart! 

Något du önskade dig och fick? 

- stoooort badlakan!

Något du önskade dig och inte fick? 

- strumpor haha

Mest stolt över? 

- Att jag varit effektiv och verkligen tagit till vara på de få lediga dagarna jag har. Varannan vecka har det ju varit en ledig dag. Den har jag maxat med städning, handling, träning, stallet. Ja allt sånt! Även stolt över våra prestationer på nationals så klart. Bästa hästen. 

Kommentera inlägget här :