Vårsol



Jag bara älskar det här härliga och soliga vårvädret! Solen gör mig verkligen glad så sjukt energigivande! Bästa årstiderna är på intågande. Äntligen slipper man den burriga hösten och vidriga vintern. Vår, sommar och sol, tjoho! Jag packade massa höpåsar i solen och sen fixade jag vattnet till hästarna. Mockade åt Dusty och Jack och sen plockade jag ut dusty ur hagen. Borstade honom ute i solen och försökte få bort så mycket hår som möjligt. Han är inte lika raggig i år, himla skönt faktiskt. 

När Dusty var någorlunda mindre hårig så lekte vi på ridbanan. Han ville helst ära gräs men sen blev han lite intresserad av en häst som var ute och red. Fick åtminstone lite kontakt med honom efter det. Kollade igenom spinn och sidepass från marken och idag gick det som vanligt så det var skönt att se. Annars så tricktränade vi och hade det mysigt i solen. 

Kommentarer :

#1: KS Western & Horsemanship

Mysigt härlig dag men mysigt härlig enkelt träningspass :D

Svar: Ja de va mysigt :)
chrissiep

skriven
#2: Maja

Härligt! Superskönt med våååår!

Svar: Verkligen :)
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :