Målen

Så här gick det med målen för Open Doors
- lyckad lastning
Den gick jättebra till tävlingen. Sen gick den helt okej från tävlingen. Vi tog det lugnt och det tog en stund innan han ville stanna kvar inne när jag gick bak. Tillslut gick det och vi klarade oss utan bråk. Så är nöjd.
- inte diska mig i någon klass
Det gick ju toppen! Vi fick ju till och med rosett i alla klasser. De placerade bara häflten av alla ekipage så är riktigt nöjd.
- få till ett snyggt enkelt byte i ranch ridingen
Det blev helt okej, vi fick 0 på den så varken jättebra eller dåligt, helt okej
- inte få något avbrott i pleasuren
Här gick han som en klocka och var aldrig på väg att bryta av, vi hade så fint flow verkligen
- plussa i trailen på bro och grind
Vi plussade på bron, rätt oförtjänt eftersom att han tvekade först, grinden fick vi 0 på vilket är helt galet. Grinden borde vi fått massa minus på i utförandet för det var inte snyggt alls.
En favoritbild tagen av Elin
 
Är väldigt nöjd med allt utom just trailen. För trailen var dålig. Jag är inte missnöjd utan jag bara struntar i den. Hade ridit fram för dåligt och då blir det så här. Är riktigt jäkla nöjd över den ökade galoppen i ranch ridingen, den gör mig fortfarande glad bara att tänka på! Pleasuren är jag också superglad över. Vänster varv gick han som sagt helt fantastiskt i. Är fortfarande förvånad över att vi vann den. Från att ha blivit utplockade på grund av "halt" häst till att vinna över några som faktiskt är riktigt bra på denna gren, känns himla skoj. Vet ju att han har utvecklats massor. Han är fantastisk min häst.
 
Mest glad är jag ändå över att vi hade så roligt tillsammans. Efter trailen där allt var läskigt så hade han sen sett allt i ridhuset och sen hade vi bara roligt tillsammans. Han var positiv och villig till allt. Världens bästa kompis!

Kommentarer :

#1: Thea

Kul att det gick bra!
...och trailen kan ni ju men som du skriver. Det var väl lite överpepp och nytt ridhus som man aldrig kan vara säker på att det inte äter gula hästar som små marsipankycklingar. :D

Svar: Nej eller hur, det stod också en funkis "gömd" i ett hörn som Dusty blängde noggrant på. Funkisen såg nog extra hungrig ut ;)
chrissiep

skriven
#2: Kristin Schyllner

Grattis!! Låter verkligen som att ni uppnådde era mål tillsammans, bara smådetaljer som ni fixar inom snar framtid :D

Svar: Tack :) ja, precis så.
chrissiep

skriven
#3: blueslastmagic.blogg.se

fin bild!
Ni är himla bra ni 2 :)

Svar: <3
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :