Rosetter

Äntligen blev min nya rosettupphängning klar! 70x100 tavlor med hönsnät på. Enkelt att hänga upp rosetterna och det kommer inte rasa ner så fort jag ska sätta upp flera. Behöver dock samla på oss fler rosetter då den högra tavlan just nu innehåller rosetter jag har fått med andra hästar. Så vänster tavla är enbart rosetter från WRU och rastävlingar som jag och Dusty varit på och den högra tavlan är mina och Dustys rosetter från andra klubbar samt rosetter jag fått med andra hästar. De ska fasas ur i framtiden tänker jag, haha. Ganska coolt att av alla våra rosetter så har vi flest blågula, hela 16 stycken! Ganska coola är vi ändå, haha. 

Före
Före
Haha återanvändning!
Efter! 

Kommentarer :

#1: Linda

Fasen va smart! ;) Jag behöver ett nytt sätt att hänga upp mina rosetter tror jag, ska flytta och har inte så mycket väggyta som jag har nu...

Svar: Nej, jag har samma problem. Fick flytta på förra tavlan för att ge plats åt viktigare saker ;) haha.
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :