Fredag



Fredag är jobbdag för en annan! Hade min lediga dag igår. I vanliga fall rullar ju schemat en vecka - 3 lediga dagar, andra veckan - 1 ledig dag. Jag har dock ändrat lite så att jag jobbar en extra dag veckan då jag har tre lediga dagar. Måste tjäna pengar! Däremot blir man väldigt duktig på att uppskatta sina lediga dagar. Den jag hade igår var väldigt produktiv och härlig. 

Nu är det tre jobbdagar innan ledig måndag! Jag ska jobba natt, första gången på över ett år. Helt galet. Ska bli sjukt roligt. Jag har bra sällskap också så det är inte synd om mig alls. Ska bara bli kul. Imorrn är det asmycket folk på oktoberfest bara några meter från jobbet så då lär det bli kaos haha. Försökte vrida om dygnet lite. Gick så där. Vaknade klarvaken klockan 09... Well well försökte i alla fall. Dags att röra sig till stallet kanske. Ikväll blir det 16-04, lär kunna somna bra inför imorrn i alla fall. Trevlig helg!

Kommentera inlägget här :