Shopping!

Åhåhåhåh, snart är det dags för Chappen = dags att bränna pengar. Har ju redan bränt en del nere på Ullared men det var ju liksom på basic vanliga hästgrejer. På Chappen finns ju allt det är till westernhästen. Och lite till, hehe. Eftersom det blir Nationals i år, om jag bara får till anmälan, så typ måste jag ha en ny outfit, hehe. Nej men ska ju tävla ranch pleasure och där är det en helt annan typ av klädsel. Jag har inget som är snyggt men inte blingigt. Måste ha mer neutrala kläder som passar bättre i en ranchklass. Även bra att ha när man tävlar ranch trail på högre nivå. Så ja, det ska jag leta efter.
 
♥ Skjorta
♥ Filt
♥ Boots
♥ Tävlingsstång med tvådelad mundel
♥ Grimma
♥ Brösta
♥ Boxkrokar
♥ Tränsförvaring
♥ Blusförvaring
♥ Tävlingssporrar
♥ Sporremmar
 
Mja, allt ska jag inte köpa men det är sådant jag skulle vilja ha. En hel den "behöver" jag dock, hehe. Oh lord, det är inte billigt att ha häst, haha. 

Kommentarer :

#1: Thea

Förväntar mig "modellbilder" på dig och Dusty i nya outfits, här på bloggen sen. :)

Svar: Haha dusty kan få modella, jag står bakom kameran ;)
chrissiep

skriven
#2: Elin

Samma som Thea puttar jag för!
Shoppa lugnt, hoppas du hittar det du söker :)
Köpte inte du boots förra året?

Svar: Shoppa lugnt? Vet inte vad du menar nu riktigt haha ;)
Jo de gjorde jag men ett par till skadad ju inte hehe. Nej men jag använder ju mina varje dag, skulle vilja ha ett par som är finare som jag bara har på tävling :)
chrissiep

skriven
#3: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Vill tipsa dig om en bloggtävling där man kan vinna ett snyggt armband i äkta skinn och med ett guldbett på. Perfekt för hästtjejen! :) Det är sista chansen då tävlingen avslutas nu i veckan. Du hittar tävlingen på min blogg under "bloggtävlingar" om du vill vara med :)

skriven

Kommentera inlägget här :