Chappen 2014


Inför dummy tying finalen. 

Åh så roligt jag har haft det på Chappen! Massa härliga människor, fantastisk shopping och fina hästar. Vädret kunde dock ha skött sig bättre men man kan väl inte få allt haha. Jag shoppade loss helt och hållet! Folk tycker nog att jag är sjuk i huvudet. Men man ska tänka på att jag sparat pengar i ett helt år och har planerat in att spendera massa pengar. Det är liksom på Chappen jag passar på! Rätt härlig känsla att kunna köpa precis det jag vill i stort sett. 


Ja, himlen öppnade sig totalt på lördagen. Två gånger till och med. De fick ställa in ett par klasser pga att underlaget blev fruktansvärt. Allt var som en stor pöl och inte riktigt ridbart. Måste vara rätt jobbigt att rida och hålla på i det vädret. Allt blir blött! Men men, alla kämpar på. 


Dessa snygga tröjor hade Cocktail Partys Crew på sig. Vi andra hejjade för fullt och Team Cocktail Party hade lätt den störta hejarklacken! Det gick jäkligt bra också eftersom de kom två i team penningen. Så sjukt duktiga!!!



Kommentarer :

#1: Elin

Tack för en supertrevlig helg!
Helt rätt att shoppa loss på chappen! Som du säger, har man sparat för detta så har man.

Svar: Tack själv, så roligt o va me dig :)
Glömde svara på förra, japp har använt stånget precis lika stort som mitt andra kändes jättebra :)
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :