Shopping

Fick mig en grym lön nu i januari! Eller "fick" är väl fel ord, "kämpade mig ihop" en är snarare rätt uttryck. Hur som helst så efter att ha betalat alla räkningar samt satt över pengar på alla sparkonton - pension, sparande och tävlingar, så fanns det gott och väl över. Ska såklart spara lite extra och jag är inte en slösa. Är rätt duktig på att spara pengar även om det säkert låter som att jag bara gör av med, haha. Tog med mig min fina vän Cissi och åkte till Täby. Där shoppade vi loss på all härlig rea! Ville hitta något att ha på mig till Take Offen nästa vecka men det gick väl si så där. Hittade massa annat roligt istället. Massa underkläder på rean, sjukt bra för tycker det är så dyrt att köpa annars. Fem par trosor och en bh för 230:-, helt klart värt - tack Cubus! Sen ett par jeansshorts, jättekonstigt denna årstid men mina gick sönder i slutet på sommaren och jag hittade inga jag ville ha. Nu fanns det ett par som ser typ likadana ut som mina förra och var på rea så jag passade på, redo för sommaren liksom. Sen vart det en tröja och ett par grymma leggins på HM. Sist men bäst var ju ändå de sjukt snygga skorna jag köpte på Din Sko. Ska visa bild sen. Jag älskar dem! Inte på rea men det sket jag i. Såg dem det första jag gjorde och köpte dem innan vi gick hem. Sög på karamellen liksom och insåg att jag inte kunde strunta i dem, hehe. Så sjukt snygga men ingen bra färg för denna årstid men sen ska det väl torka upp så då får de komma ut. Till Take Offen får de följa med i alla fall för då är vi ju inomhus hela dagen. Woop woop, hej då pengar - hej lycka!

Kommentarer :

#1: Mickis

tänk att man kan bli så nöjd att få slösa lite pengar haah :D

Svar: Haha eller hur!
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :