Promenad i solen

Idag blev det promenad tillsammans med Dusty. Han behövde en skrittur efter gårdagens hårda jobb och även jag behövde få min dagliga motion så då tog jag båda på en gång. Vi gick till Mellingeholm och tillbaka. Han var duktig och verkade tycka att det var en trevlig aktivitet. Stannade även och matade honom med nypon på vissa ställen. Väldigt uppskattat haha. Solen sken också så det var ju bara härligt! Hade på mitt nya fina pannband som jag fått av Elin i julklapp. Varmt och mysigt. Perfekt! En härlig start på dagen!



Kommentarer :

#1: Sanna

Åh så mysiga bilder :)

Svar: Tack :) de va väldigt mysigt. Äntligen lite sol!
chrissiep

skriven
#2: Elin

Så underbart att starta dagen så :D Det gäller att passa på när solen är framme

Svar: Haha ja, man är inte direkt bortskämd med solsken :P
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :