Sjuk igen!

Blööö. Det var tydligen inte så bra för min förkylning att jag spenderade tre dagar i ett kallt ridhus. Märkligt... Är mer förkyld igen tyvärr. Hör dåligt och är lite skrovlig i halsen. Well, hoppas det inte blir mer än så här. Idag jobbade jag 11-19, värdelöst pass som tar upp hela dagen känns det som. Som tur var så ville Jenny låna Dusty idag så jag fick mig en ledig dag från mockandet. Hon red ut på honom så det var ju win win för oss alla. 
 
Efter jobbet så tog jag mig ett ryck och städade ur mitt stallskåp jag har i lägenheten. Det var oerhört rörigt och jag gillar som bekant inte oreda. Så fixade så mina tävlingsgrejer fick sig en egen hylla. Tog även ner massa onödiga grejer i mitt stallföråd i källaren. Hur fantastiskt är inte det då? Jag har en egen garderob I lägenheten och sen ett eget föråd för BARA hästsaker. Hehe, fördelen med att bo själv och att ha lyxen att ha två förråd. Kommer behövas nu när vi flyttar. Ska inte dra med alla jävla grejer till nya stallet bara det viktigaste. Skönt att rensa ur!
 

Kommentera inlägget här :