BÄÄÄM

Händer mycket grejer utanför bloggen. Hinner inte skriva om det bara, livet får gå före haha. På måndag får jag min nya bil och idag har jag betalt handpenning och bokat in mig på ett nytt Henra släp. Dröjer några veckor innan det kommer till Sverige. Ett helt nytt alltså, så jäkla lyxigt så det är inte sant! Lågt, stadigt, bra hjul, aluminium golv och väggar, grymt bra cirkulation, ligger stadigt efter bilen, äkta boogie. Ja, den har allt jag vill ha! Kommer bli fantastiskt att ha egen bil och släp och kunna dra iväg när och hur som helst. Som jag längtar!

Kommentarer :

#1: Jossan

Åhh vad roligt :DD

Svar: Ja superkul!
chrissiep

skriven
#2: En Cowgirls Drömmar

va kul :D låter billigt ;)

Svar: Haha eller hur. Superdyrt men känns värt ändå :)
chrissiep

skriven
#3: Elin

Så himla kul med eget släp! Stort grattis :) Vad blir det för ny bil du köper?

Svar: Tack, är så glad! Jag är så bortskämd så jag har fått mammas o pappas qasqai (hur fan de nu stavas) för de har köpt sig en ny bil.
chrissiep

skriven
#4: Kristin - Western & Horsemanship

AWESOME! Fyfan vad härligt!! Jag som tyckte att det blev värsta friheten att skaffa körkort och kunna åka till hästarna när jag vill. Tänk då eget släp och alla möjgligheter i världen liksom!

Svar: Ja körkort är verkligen en underbar frihetskänsla! Släp känns ännu mer overkligt faktiskt haha :)
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :