Jogga lite

Tanken var att jag skulle gå upp i tid i morse så att jag skulle kunna hinna träna innan jobbet. Det gick inge bra för jag ställde bara två larm, i stället för tre, och försov mig. Vaknade klockan 10.15 och skulle börja jobba 11. Så det sket sig kan man säga. När jag sen kom hem från stallet klockan 21.30 så var jag rätt slut. Men det kändes ju förjävligt att inte hålla träningsschemat redan dag två... Så jag laddade om med ett glas smoothie av vattenmelon, ananas och vindruvor och gav mig iväg på en promenad. Hann ungefär två minuter innan kollegan på jobbet ringde och behövde hjälp med mosmaskinen. Så begav mig dit och fixade lite. Sen joggade jag och gick i 25 minuter och sen hem och gjorde precis klart styrkegrejerna. Nu är jag rätt mör. haha. Hungrig också dock. Dumt att äta så här sent men tar en liten sallade eller nått, har ju inte hunnit med middag!
 
En dag i taget - vägen framåt!

Kommentarer :

#1: Kristin - Western & Horsemanship

Heja heja! Grym du är! Lite i taget är bra, då tröttnar man inte... Försöker jag intala mig själv i alla fall. Själv ger jag upp samma dag som jag bestämt mig för att börja träna, eller till och med innan jag bestämmer mig haha. Finner mig själv grävandes i godisskålen fem minuter senare typ.

Svar: Jag brukar också ge upp samma dag... Men det är väl bara att bita ihop :P
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :