Transport

Idag körde jag släp med häst i för första gången. Har provat utan en gång men nu så var det "på riktigt". Gick jäkligt bra om jag får säga det själv. Lyckades backa riktigt bra också med Dusty i. När vi lämnade släpet så var det supertrångt men lyckades även där att backa mig in. Sen åkte vi förbi granngården också och där parkerade jag fint innanför rutorna. Och nej: körde inte in rakt och sen stannade. Fick köra in snett och sen backa och fixa tills det var rakt och snyggt. Like a boss!

Kommentarer :

#1: Olivia

Härligt att det gick så bra! :)
Är det egen transport eller hyr du?

Svar: Ja, det är kul faktiskt :D Tyvärr har jag inget eget. Får hyra. Och bilen är mammas och pappas, haha man tar det man får låna :P
chrissiep

skriven
#2: Emma

Önskar jag hade samma driv vad gäller BE som dig :P Jag är väl klar med körningen men teorin går inte alls x)

Svar: Haha, driv och driv.. Jag påbörjade detta FÖRRA sommaren och ja... :P nä teorin känns seg asså..:S
chrissiep

skriven
#3: Emma

Haha okej. Ja jag har jättesvårt med teorin för jag stör mig på hur de skriver allt, alltid baklänges meningar och ord från 1800talet. Sen hjälpte det inte att det första de sa på körskolan var att "BE teorin är den svåraste du kan göra, flera av våra körlärare har gett upp på den". Ja för det gav mig såååå mycket mer självförtroende x)

Svar: Hahaha, håller med! Teorin är så dryyyg. Jag fattar inte heller vad de egentligen vill ha sagt ibland :P Usch, kul egoboost liksom... Gah, måste ta tag i det här nu!
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :