Proppen!

Åh ja! Nu har jag sett proppen inför Sbywr's hösttävling! Är sjukt taggad och tror jag har bestämt mig för följande klasser:

Trail D

Trail C

Versatile horse D

Western riding D

Horsemanship C

Pleasure C

Mååånga klasser blir det men jag tror inte det är någon större fara. Han behöver så lite framridning och sen tar ju klassen typ max fem minuter. Sen är han ju expert på att somna så fort han får en chans. Haha, man har väl en äkta quarter!

 

Såg även att de tänker utse en high point rider på D- och C-nivå där man räknar sina tre bästa resultat så sex klasser är nog endå ett "måste", hihi. Nä, tror konkurrensen är rätt hög men det är alltid kul med lite "cuper" under en tävling. Dags att börja träna!

Kommentarer :

#1: blueslastmagic.blogg.se

åhh jag vill också... :O

Svar: Meh, du ska ju på nationals xD
chrissiep

skriven
#2: Mysan Carlsson

Då möts vi i Trailen och Versatilen! ;D

Svar: Kul!
chrissiep

skriven
#3: Elin

SV: Tack! Han var av rasen Irländsk sporthäst dvs irish drought blandat med fullblod:)

Svar: Aha, aldrig hört talas om...
chrissiep

skriven

Kommentera inlägget här :